Een bestand uploaden

klik op verzenden wanneer u het bestand wilt uploaden.

 
 

Ons team

 

Willy Willems

  • Directielid
  • Administratieve organisatie
  • Advisering automatisering
  • Samenstellen jaarrekeningen

Willy heeft ons kantoor in 1988 opgericht nadat zij een uitgebreide ervaring had opgedaan bij Bol Accountants. Zij heeft op eigen kracht opleidingsmodules ontwikkeld voor trainingen van Microsoft Office pakketten en Exact Software. Dankzij een SPD-opleiding gecombineerd met jarenlange ervaring in accountancy en automatisering, organiseert zij de administratie van onze klanten zo dat er zoveel mogelijk managementinformatie uitgehaald kan worden.

Tiny Wouters

  • Directielid
  • Bedrijfskundige advisering
  • Financieringsvraagstukken
  • Bedrijfsoverdracht

Tiny is per 1 februari 2006 toegetreden tot het kantoor om het team te versterken op het gebied van advisering. Na 14 jaar als financieringsadviseur in het bankwezen gewerkt te hebben is hij 10 jaar als teamleider in de accountancy werkzaam geweest. Tiny heeft tevens drie jaar ervaring als managementconsultant. Hij neemt drie speerpunten in het bijzonder op zijn rekening: ondernemersvraagstukken, bedrijfskundige advisering en winkelanalyse.

Toos Bos - Vinken

Afdeling Administratie

  • Bijwerken financiële administratie
  • Samenstellen BTW aangiften
  • Debiteurenbeheer van/voor relaties

Toos heeft een ruime ervaring in het verzorgen van de financiële administratie van cliënten uit diverse bedrijfs- en beroepsgroepen. Regelmatig biedt zij ter plekke (tijdelijke) ondersteuning bij klanten. Daarnaast is Toos verantwoordelijk voor het debiteurbeheer van/voor diverse relaties en begeleidt zij onze klanten die deelnemen aan het pakket voor internetboekhouden.

José Geurts-Veekens

Afdeling Loonadministratie

  • Salarisadministratie
  • Vraagbaak voor loontechnische vraagstukken

José verzorgt voor al onze relaties de loonadministratie. Iedere bedrijfstak heeft haar eigen CAO waardoor iedere loonadministratie verschillend is. José heeft intensief contact met onze relaties. Maandelijks wordt de salarisadministratie bijgewerkt. Het salarispakket is direct geïntegreerd in de financiële administratie. Behalve dat het de kans op fouten verkleint werkt het voor de opdrachtgever ook kostenbesparend. Een werkgever kan bij José altijd aankloppen met vragen. José is in het bezit van het praktijkdiploma Loonadministratie.   

Afdeling Administratie

  • Bijwerken financiële administratie
  • Samenstellen BTW aangiften
  • Samenstellen jaarrekeningen
  • Debiteurenbeheer van/voor relaties

José heeft naast een jarenlange ervaring in het verzorgen van de financiële administratie van cliënten ook een ruime kennis van automatisering. Met name van Exact Software en diverse modules van Microsoft Office. José begeleidt tevens onze klanten die deelnemen aan het pakket voor internetboekhouden.

Anja van Sambeek

Afdeling Administratie

  • Bijwerken financiële administratie
  • Samenstellen BTW aangiften
  • Debiteurenbeheer van/voor relaties

Anja heeft een jarenlange ervaring in het verzorgen van de financiële administratie van cliënten.Tot haar expertise behoren Exact Software en diverse modules van Microsoft Office. Daarnaast begeleidt Anja onze klanten die deelnemen aan het pakket voor internetboekhouden.

Afdeling Loonadministratie

  • Salarisadministratie

Anja is in het bezit van het praktijkdiploma Loonadministratie en ondersteunt deze afdeling.

Jeannette van Gerwen

Afdeling Administratie

  • Samenstellen jaarrekeningen
  • Bijwerken financiële administratie
  • Samenstellen BTW aangiften
  • Verzorgen van aangiften Inkomstenbelasting 

Jeannette verzorgt voor een aantal van onze relaties de samenstelling van de jaarrapporten. Tevens ondersteunt zij de financiële administratie met het bijwerken van de financiële administratie in de kwartaalmaanden. Daarnaast verzorgt Jeannette de aangiften Inkomstenbelasting van particulieren en bedrijven.

Jeannette beschikt over een ruime ervaring en heeft een opleiding genoten op HBO niveau. Ze beschikt over een afgeronde opleiding Moderne Bedrijfsadministratie en is in het bezit van SPD-certificaten.  Met haar kennis en ervaring is zij goed in staat onze cliënten te ondersteunen bij diverse vraagstukken.

 

Annelieke de Beet

 Afdeling Administratie

  • Bijwerken financiële administratie
  • Samenstellen BTW aangiften

Annelieke heeft inmiddels een goede ervaring opgedaan in het verzorgen van de financiële administratie van cliënten.
Tot haar expertise behoren diverse boekhoudprogramma's waaronder Exact Software en diverse modules van Microsoft Office. Daarnaast begeleidt Annelieke onze klanten die deelnemen aan het pakket voor internetboekhouden en begeleidt diverse klanten op administratief gebied. 

Afdeling Loonadministratie

  • Salarisadministratie

Annelieke ondersteunt de afdeling loonadministratie en start ze binnenkort met de opleiding voor loonadministrateur.



Breestraat 16a
5845 AV Sint Anthonis

tel.: 0485 383700
fax: 0485 383900

Nieuws

Vastgoedportefeuille met 1.100 garageboxen en 57 bedrijfsruimten is ge...
lees meer

Kan een arts in loondienst die tevens als zelfstandige werkt, maar zon...
lees meer